Tuesday, March 17, 2015

Kool on tore

Siin ma siis istun, kell saab varsti üheksa ja ma olen ühikas. Miks ma nii varajasel tunnil ühikas istun? Aga vot selle pärast, et õpetaja lasi mind tunnist ära. Tegelikult ta oli kirjas mulle öelnud, et ma ei pea viimastesse tundidesse üldse tulema, aga ma ei teadnud, et täna viimased tunnid olid :D
Pean ainult pisikese essee kirjutama veel ja siis on kõik. Aga miks ma ära sain? Seepärast sain ma tunnist vabastuse, et olin energeetika töö teinud nii põhjaliku ja kõvasti vaeva näinud. Õpetaja arvas, et mul ei ole mõtet seda tunnitööd teha, mida teised hetkel teevad. Viimast tööd ta jälle ootab :)
Nii tore kui vahepeal saad tunnustust oma pingutuste eest. Siin koolis tegelikult tunnustatakse head õppimist üldse üsna palju. Aga lihtsalt ma olen selline kes teebki asja hingega ja mõttega.
Peale seda nädalat on veel KAKS nädalat jäänud. Uskumatult vähe, kas pole?
Kirjutasin eile treenerile ka kirja ära. Eks näis mis ta selle peale vastab. Kole pikk tuli see küll. Aga põhilised asjad sain kirja sinna.
Aga jah, nii ma tiksun siin ühikas ja ootan kehalise kasvatuse tundi. Ma olen viimasel ajal muide kehaliselt aktiivsemaks hakanud ning ma arvan, et kui ma nüüd kevadel koju elama lähen, hakkan veel rohkem trenni tegema.
Ma ei suuda praktikat ära oodata! Tahan juba kangesti ratsutada palju ja hobustega tegeleda ja inimestega tegeleda ja treenerit aidata ja! Oijah, kangesti ootan, kuigi ma ei tea veel kas ta tahab mind sinna üldse :D
Aga enamus õpetajaid on siin toredad ja vahvad, mulle tegelikult siin koolis meeldib. Ja see vabakasvatuse varjant mõjub mulle hästi :D Paljudele mõjub halvasti, aga mulle sobib.

Päikest!
Palju vikerkaari !
Janeli :)

No comments:

Post a Comment