Sunday, December 2, 2012

Reede (Lumiiiii)

Lõbus päev oli :D
Hommikul jäin kuskil 20 minutit halva ilma pärast hiljaks. Koolis ei leidnud klassikaaslasi üles... lihtsalt ei teadnud kus tund on. Mu klassivend oli ka hilinenud ja seisis silmitsi sama probleemiga. Niisiis arvas ta, et oleks tark ehk kellegile helistada.. ja mul tuli meelde, et klassiõde oli mulle hommikul (siis kui mul kiire oli) sõnumi saatnud... vaatasin.. ja mis ma leidsin. Seal oli kirjas kus klassis nad on :D
Seega 20 minutit matemaatikat ja järgmine tund.
Selgus et kõik teised tunnid jäävad ära ja toimub ainult 4 tundi (millest siis 3 tundi järjest ingliskeeled)
Ingliskeeles istusin sõbrannaga kellega meil jubelõbus oli :D  Joonistasin talle vihikusse draakoneid ja koeri, kuna ta ise tahtis. Siis norisime teineteise kallal veidi, kuna teame kah kes kummagile meeldib ja.. :D
Viimasel tunnil vaatasime filmi ''Never give up''. Mulle hakkas täitsa meeldima ^^
Ratsutamine jäi küll kahjuks ära.. aga noh, treeneri poeg (ja minu sõber) saatis sõnumi, et ta ei saanud hommikul kodust väljagi.. Tuiskas ikka korralikult :D
Aga selline lihtne päev oli jah ;)
Tunnid jäid vist ära, sest palju õpilasi ja õpetajaid ei jõudnud kooli kohalegi. Näiteks neljapäeval sõitis bioloogia õpetaja kraavi.. :D

Aga talv on huvitav aeg
Head talvejätku!
vennakesele õnne sünnipäevaks :)

Olge mõnusad ;)
-Janeli

No comments:

Post a Comment