Monday, December 31, 2012

Natuke juttu kah

Paar päeva tagasi käisin taas ratsutamas.. väga tore ja lõbus oli. Liisa tuli mulle külla ja siis ka ratsutama kaasa. Tund oli ka küllaltki huvitav :D Ja peale tundi sõitsime ilma sadulatta hobustega, et nad maha jahtuks, ning meil oli väga lõbus. Pikemalt saab lugeda mu teisest blogist.
Aga Liisaga olime me nagu pöörased. Me passisime kella viieni üleval, kuigi olime väga väsinud. Tegime erinevaid aktsente ja laulsime.. ja näitlesime või ajasime niisama naljakat juttu. Aga meil oli mõlemal väga lõbus :)
Varsti on juba aastavahetus. Loodan , et kõigil olid meeldejäävad jõulud :)
Jõuluaeg on mul väga kiire olnud, alles nüüd on asjad rahulikumad.. uuel nädalal pean juba kooli peale mõtlema hakkama.. nagu seda veel vaja oleks.
Täna viisime kassi loomakliinikusse... Meie Triibuke jäi lihtsalt järsku haigeks. Olukord on väga hull, seega me lihtsalt loodame kõigest südamest, et ta selle öö üle elab ja terveks saab... Ta on tubli ja tugev kass, siiamaani ka väga vastupidav olnud.. me nii loodame...

Täna, kliiniku ooteruumis lugesin, et Hobustel on väga hea energia ja bioväli. Ja see vastab tõele, et inimestel on hobuste juures olles tõesti parem ja murevabam olla. Üleüldse pidid loomad paljudele hästi mõjuma.
Ma olen seda alati teadnud, nüüd on siis vastavad tõendid olemas ja seda on kinnitatud.

Aga ma kahjuks ei suuda hetkel rohkem siia kirjutada... Loodame parimat ja oleme mõtetes oma kiisukesega.

Head vana aasta lõppu!
-Janeli

No comments:

Post a Comment