Saturday, June 2, 2012

No tere :D

Nii... asi on nüüd niikaugel, et esmaspäeval juba eksam. Nii pabistan.. Aga viimased uudised : mata proovieksami sain viie, Kooli sain sisse, tutipidu oli hämmastavalt toree, kutsikad uutes kodudes, hinded ka väljas muidu. Ja suvi jõuab aina lähemale ja lähemale!! :D  Oh kuidas juba ootan ma! Et saaks suvel ringi käia, möllata. - hakkan siin luuletama jamh ;D  Aga varsti on sünnipäev ja sünnipäevapidu. Mul on kõik juba mõttes ära planeeritud ja see saab super olemaaa! Siis tuleb lõpetamine ja lõpetamispidu 3 päeva jutti!! NII OOTAN! Siis saame sugulasega kokku lõpuks.. ja nii tore saab olema! Enamus üritusi korraldame maal :)

Mul on täna selline kahtlane optimismi hoog peal :D Ma ei tea miks, ma ei tea kuidas... but im lovin it :D
Juuni lõpus on meil veel lõpuekskursioon, peaks ka väga tore tulema. Kunagi suvel tahaks ratsalaagrisse minna kah... oi mul on nii palju plaane.. Kell on ka palju ja homme vaja šhoppama minna.
Järgmise korrani!
Astala Vista! Bon Voyage! Aurevour! jne..
Head ööd rahvas :D

No comments:

Post a Comment