Friday, March 2, 2012

Saabub nädalavahetus

Nonii... täna oli meil elekter ära. Tegelt oli meil juba ette teada ,et kella 12  ajal läheb ja 2 ajal tuleb. Ma siis mõtlesin, et mida küll teha... Kõigepealt sõin, siis kasisin Bellat. Ja mõtlesin ,et võiks ikka midagi kasulikku ka teha.. Tuli meelde ,et linnupuur on vaja puhastada.. ja nii ma tegingi. Puhastasin ja küürisin.. hakkasin kõike kokku panema ja siis avastasin et kabinet on must.. Koristasin vist 4-5 tundi jutti. Oi kus ma leidsin tolmu, mustust ja igasugust muud pahna... Kraamisin nii kaua kuni ära väsisin. Ise olin küll hiljem enda üle uhke. Tõmbasin veel elutoa põrandad ära ja tühjendasin-täitsin nõudepesumasinat kah. Lõpuks olin küll nii väsinud... Ega ma ei plaaninud poolt kabinetti ära koristada.. nagu ma varem ütlesin, üks asi juhatab teiseni.. ja nii oligi. Ega ma kunagi ei planeeri sellist suurt koristamist ette... lihtsalt juhtub nii.
Aga Bellast siis niipalju, et on jämedamaks läinud. Ei jaksa enam väga joosta kah. Ma loodan ,et poegimine leiab aset nüüd nädalavahetusel. Siis on hea, ma olen ju kodus ja valvan teda pingsalt. Aga kui jääb järgmise nädala sisse, siis on veidi jama. Ma ju lähen nüüd kooli... Kui ta öösel sünnitab siis olen kasvõi öö-läbi üleval, aga kui päeval... Mind ei ole ju kodus. Oh, loodan ikka parimat :)

No comments:

Post a Comment