Saturday, March 3, 2012

Hmm... hommik

Jaaa... hommikud on mõnusad. Aga täna ma ei suuda otsustada mida teha... uskumatu mis? Mul mõtteis valitseb tühjus.. ainuke asi millele mõtlen on KUUTSIKAD. Nojah... sõin hommikusöögi ära, nüüd ei tea mida teha. Tuli nagu mängimise tuju.. pole nagu mitu sajandit mänginud miskit :D  Jah... nüüd siis installin Mount & Blade versioon 1.011.  Mõtlesin veel, et peaks tegelikult animeerima ( üks projekt aaaammu lõpetamatta )  või midagi joonistama. Aga hommikul ei tule sellest midagi välja. Päike paistab nii eredalt, ei taha ka väga. Ma animeerin ja joonistan hästi õhtupoolikul...
Enne olin veidi kurb et ei tea mida teha, aga nüüd kuulan muusikat ja tuju läks kohe paremaks :) Muusikal on küll jah selline mõju tihti. Ja kohe tekib tunne ,et tahaks selle laulu kohta animatsiooni teha... mõtted aina jooksevad. Aga enne kui ma midagi uut teen, pean selle Projekti ära lõpetama... ei taha küll, vana projekt juba.... Aga noh, kuna see on collabi osa siis ma PEAN seda tegema, kõik ootavad.. Oijah... eitaha küll.
Muusika muudab kõik rõõmsamaks.. ja nii ilus ilm kah. Paneb kohe naeratama :)

Nonäed... mul on võime, rääkida mittemillestki. Hommikupoolik, blablabla.... keda huvitab? Eks ma lihtsalt panen kirja oma emotsioonid, tunded ja mõtted :)

2 comments:

  1. Replies
    1. Noh, kuna ma tahtsin sellist rahulikku ja rõõmsameelset muusikat siis kuulasin paar sellist laulu nagu :
      Phil Collins - On my Way
      Elton John - Road to El Dorado
      ice age - send me on my way
      Oli paar laulu veel, aga noh umbes sellised. Mul on rõõmsakõlalisi laule veel aga ma tahtsin just selliseid rahulikke ja mõnusaid :)
      Disney laulud on osad sellised normaalsed ja jääaja laulud kah nt. :D

      Delete