Tuesday, March 6, 2012

Bella?

No nii. Hetkel on Bellal tiinuse 60-nes päev. Väga suureks on paisunid. Vaeseke üritab kogu aeg magada aga endal silmad punased. Ju siis ei saa väga magada, eks tal on jah raske olla. Piima hakkas juba eile veidi tulema ja täna juba rohkem, seega ta peaks kas täna öösel nüüd poegima või homme :)  Nii arvan mina vähemalt. Homme saab täpselt 2 kuud täis. Tegelikult ilmneb veel ka palju teisi märke peatsest poegimisprotsessist.
Pesakast on lõpuks valmis :D  Ilus suur selline.. Ma nii väga loodan ,et ta ei hakka siin keset ööd sünnitama... halval juhul ma magan kogu see aeg, aga teisel juhul ma ei saa jälle üldse magada öösel. Aga homme on mul vaja kõvasti õppida neljapäevaks ja reedeks. Viimased vastamised... huh, kui see läbi saab siis magan kohe 2 päeva jutti. Täna olin kah juba nii väsinud... Oeh
Aga mis teha.. olen palju haige, siis pean leppime tagajärgedega kui tahan korralikult klassi ära lõpetada ja head hinded saada. Ma olen vist oma vastamis-graafikuga õpetajaid šokeerinud :D heas mõttes.. kõik on kohe nii abivalmid ja kompromissi aldid.
Homme kindlasti kirjutan kah siia midagi, eriti Bellast. Viimastel päevadel pole lihtsalt jõudnud arvutisse, seega paar päeva vahel. Ega ma peale homset kah vast saan ainult nädalavahetusel, kui sedagi.. kiire on.

Annan teada kutsikate ilmaletulekust nii ruttu kui võimalik. Ise veel mõtlen et äkki peaks otsima värvilisi lõngajuppe, mis kutsudele ümber kaela siduda.. selleks et neid eristada.. kuid mina tahaks seda teha teise põhimõttega. Kõige esimesele kutsikale nt punase paela ja viimasele sinise... ja siis üles märkida mis värvi paelaga kutsu oli mitmes, sündimis järjekorras.. Aga  noh eks vaatame. Järgmise korrani! :)

No comments:

Post a Comment