Thursday, February 23, 2012

Tere :))

Olen 15a. vanune tüdruk kes Otsustas siis taas luua jälle ühe UUE blogi.. Miks? Noh ikka selleks et siia oma mõtetest, tegemistest ja elust blogida :)  Olen näinud paari teist blogi, ja neid on üsna huvitav lugeda.. prooviks kah midagi sarnast saavutada :)  Seda võib võtta kui päevikut... kuid siia ma ei kirjuta kõiki asju.. Arvatavasti koolist, ratsutamisest, lemmikutest jne ;D
Mulle meeldib joonistada, loomadega tegeleda ja animeerida. Lisaks sellele huvitab mind veel astronoomia ja kõik mis seondub kosmose ja universumiga  Olen ka sellist tüüpi inimene keda huvitab loodus ja kes usub, et inimesed saaksid paremini elada kui praegu. Maa ressursside ära kasutamine ja globaalne soojenemine on minu arust üks tõsisemaid inimkonna probleeme.
Iseloomult olen selline sõbralik ja avatud inimene (kes ei suuda lobisemist lõpetada ;D ). Kuigi tundun alguses tihti kahtlaselt vaikne, mind tundma õppides võid avastada ,et olen tegelikult hoopis pööraselt jutukas. Võib öelda ,et olen ka veidi teistsugune kui paljud minuvanused, lapsemeelsem põhiliselt. Ma ei meigi end ega käi kogu aeg sõbrannadega šoppamas jms... Olen rohkem selline maalähedasem tüdruk keda huvitab maaelu ja loodus...

Loodetavasti hakkan ma selles blogis tihedamini käima ja kirjutama. Kuna varem loodud 2 ingliskeelset blogi on veidi unarusse jäänud otsustasingi eesti keeles proovida kuigi ega keegi seda niikuinii väga lugema ei hakka... a kes teab. Lisaks on mul veel eesti keelne ratsutamise blogi, kuid kuna hetkel on ransutamine pausi peal, ei ole mul sinnagi väga midagi kirjutada. Igatahes tervitan kõiki lugejaid!! :D


.......................................................

eks ma ikka lisan paar pilti kah, et postitus veidi värvikam oleks :)

No comments:

Post a Comment