Wednesday, February 29, 2012

Ootame, ootame..

Noh jah... on päev 54. Ja kutsikaid eikusagil veel... Aga oii, kuidas ma teda poputan. Igat pidi kui võimalik kogu aeg hellitan. Ega ma olen ju veel kodus ja ravin end, siiamaani olen haige. Homme veel ei saa kooli aga arvan ,et reedel lähen. Larbin teed .. söön rohte sisse. Ja täna päeval tuli mul mõte pähe. Kui äkki teeks midagi kasulikku kah? Olen juba nädal aega haige olnud.. Ja siis ma tõmbasin põrandad ära, koristasin koera aset ja piirkonda, külmkapp sai väikse puhastuse, kööki kasisin, laudu korrastasin ja isegi kabinet sai üle käidud :D Aga üks asi mis mind ikka painab on linnupuur.. Ma pole  toda tükk aega koristanud, vast homme võtan ette, täna enam ei jõua, pea nii valutab. Aga kui mina hakkaks meie majas suurpuhastust tegema, teeks ma seda kuu aega jutti.. tänagi arvasin ,et tõmban ainult vaibad puhtaks, aga üks asi juhatas teiseni... nojah, see selleks..
Aga põhjus miks ma kirjutama hakkasin on see, et Bellal on tiinuse 54. päev. Ja see tähendab ,et ta võib juba varsti poegida :DD Ma nii valvan teda koguaeg ja nunnutan ja poputan. Ootan ja ootan... Aga kuskil 2-6 päeva pärast ta kutsikad vast ilmale toob kah. Kuna ta on esmapoegija ja neil kestab tavaliselt tiinus vähem aega. Bella ainult magab päev otsa.. ja siis vaatab oma kurva näoga mulle otsa - nagu küsiks '' kuule, mis toimub? '' Aga jah.. eks ma siis ootan, mis mul muud üle jääb. Pirtsakas on meie pontu kah :)  Rohkem ma täna ei räägi. Järgmise korrani :)

2 comments:

  1. Oo kui põnev aeg sul seal! :) Ja varsti veel põnevam, pisikesed kutsud on ju hirmus armsad. Ma ei teadnudki, et sa selline ämmaemand meil oled :)

    Igatahes oled loodetavasti terveks saanud.
    Jään uudiseid ootama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On jah väga põnev :) Ei saanud rahuski haige olla, koguaeg nunnutasin ja hellitasin Bellat :) Jah, ikka täiskohaga ämmaemand olen :D
      Aga rohkem viimastest päevadest kirjutan uues postitusest :)

      Delete