Friday, February 24, 2012

Minu kutsa Bella :)

Tere jälle! Nagu minu esimesest postitusest võib välja lugeda, meeldivad mulle loomad. Ja kohe väga meeldivad. Kui ma väike olin, ei saanud me loomi võtta ja kohe kui uude majja kolisime hakkasin vanematele pinda käima. Kõige rohkem tahtsin ma ikkagi koera ja 5a. tagasi ta ka võetud sai. Aga selles postituses ma temast ei räägi. Selles postituses räägiksin oma nooremast koerast Bellast. Eelmise aasta kevadel oli mul jälle see perjood kui ma olen loomade järele hull... (vahel olen ratsutamisest sõltuvuses, vahel koeradest jne...) Noh ja siis ma mõtlesin, et vat kui tore oleks teine koer ka võtta, aga mitte nii suur kui Reku (esimene koer) vaid ikka väiksem. Aga netist oli nii raske leida väikese koera kutsikaid. Ja kui leidsingi ja e-mailile kirjutasin, olid kutsad juba uue kodu leidnud.. nii ma siis iga päev vaatasin kõiksugu erinevate varjupaikade kodulehti, et kes teab. Ja ühel heal päeval nägin et varjupaiga lehele oli tekkinud ühe uue kutsika kuulutus, nimi oli tal Tilde... Ei saanud ma aru miks selline nimi, aga koer ise oli väike, armas ja noor. Sain siis lõpuks vanemad nõusse ,et läheme vaatama. Läksimegi, kuid kuna kuts oli alles paar päeva tagasi sinna saabunud ja vaktsiini saanud sai alles mõne päev pärast teda näha. No, ja läksime siis hiljem... koerapreili oli nii õnnelik meid nähes :) Võtsime ta siis rihma otsa ja läksime ühte aeda kus ta saaks lahti lasta. Väga energiline ja lõbus koerake oli :)
Varjupaiga töötaja küll luges meile sõnad peale ,et sellest koerast kunagi õuekoera ei saa, kuid hiljem tuli ikka välja et väljas talle väga meeldib.. Nii siis hakkaski olema, hommikul-päeval väljas ja õhtul-öösel sees. Selle tulemusena on tal kasvanud nö ''lakk'' ka juba ( nagu suurel koeralgi ). Mina ikkagi arvan ,et kui sa harjutad koera õues elama, siis ta saabki sul õuekoeraks... Ja kuna ta on meil nüüd paar kuud ainult sees elanud, oleme aru saanud ,et ega ta ei tahagi sees olla.. Lõõtsutab tihti ja vahib terrassiuksest välja koguaeg.
''Tilde'' nimest sai siis ''Bella'' ja koer on praeguseks meil elanud juba peaaegu 9 kuud. Kass sai endale seltsilise ja mina uue sõbra :)

No comments:

Post a Comment