Monday, February 27, 2012

Kutsikad :D

Nonii... eelmine nädal käisime siis Bellaga loomaarstil, kuna kahtlustame ,et ta on tiine. Arst oli üsna noor ja ei osanud meile väga midagi öelda. Kuid nüüd viimase nädala jooksul on ta kõht suurenenud ja me oleme üsna kindlad ,et ta ootab kutsikaid :)
Ega me ei tahtnud kutsikaid, kuid meil oli uusaasta pidu tuttavatega ja paar nendest jäi meie poole ööseks. Kuna mu vanemad arvasid ,et koer võib neid segada öösel, viis isa koera välja. Ainult 1 öö... ülejäänud jooksuajal oli ta kogu aeg sees. Aga noh, mis teha. Isa on üsna pahane koera peale ja arvutab kulusi.. Kuid mina olen pigem õnnelik :)  Tegu on siiski uute eludega!! Mul on hetkel kah üsna selline masendav tuju olnud juba tükk aega, aga kutsikate sünd on tõesti tore. Ma nii ootan juba :))
Tahaks loota ,et see kord võtab ka mõni tuttav ühe kutsikatest. Reku kutsikatest üks läks meie sugulastele :)
Ma nii tahaks ,et mu vanaema võtaks ühe kutsu :)  Ta on ju täitsa üksi. Noh Miisu tal juba on.. aga üks mustvalge loom kuluks veel ära :D Igatahes, isa mul teeb koerale praegu pesakasti :D  .. jaa ma arvan et nii öeldakse eesti keeles.. ingliskeeles on whelping box. See on selline 1m x 1,20m - suurune puidust kast, mille põhja läheb linoleoum ja siis midagi pehmet ka.. peale puidust põhja muidugi, see ikka kõige all. Seal kastis peaks Bella siis sünnitama ja oma kutsudega olema. Ääred on kuskil 30 cm..
Ma natuke pabistan ka.. kes teab kuidas läheb, äkki juhtub midagi? Ja Bella on ju nii noor ka veel.. alles 1 aastane. Aga kuna ma olin Rekul ämmaemand, siis ma arvan ,et küll ma Bellaga ka hakkama saan :)

Hetkel on meil siis 52. päev. Ja Bella kõht on juba üsna suur. Kui ta maha lamab, on näha et täitsa lai juba. Aga kuna ma olen netist palju uurinud tiinuse ja poegimise kohta korduvalt ( Reku tiinuse ja nüüd Bella tiinuse ajal )  siis ma arvan ,et ma tunnen sünnituseelsed sümptomid ära. Olen teda nii pingsalt jälginud :)  Loodan ,et ma saan ikka varsti terveks. Mul on suur nohu ja köha (ja kõik sellega kaasnev). Ja tahaks ,et kõik läheks ikka hästi :)

No comments:

Post a Comment