Thursday, February 23, 2012

Kodus, haige.

Jah, ma eelmises postituses rääkisin oma suusatunnist. Ja nagu pealkirjast välja lugeda, olen haige.
Kuna ma olen üsna vähe-sportlik inimene, ei ole mul eriti kogemusi suusatamises... ega milleski muus selle-laadses. Kuigi ma tahaks seda muuta ja hakata sportlikumaks, üleöö seda ju ei juhtu...
Seega, kuna ma varem ei teadnud ,et see võib saatuslikuks saada , läksin kolmapäeval suusatundi paljaste kätega. Ja järgmine päev kurk väääga valus ja pea kumiseb... aga noh, õnneks koolis midagi väga ei toimunud ka, noh.. midagi olulist. Seega väga hullu sellest ei ole. Homme on ka niikuinii vaba. Loodan ikka nädalavahetusega terveks saada ja jõudu koguda, et järgmisel nädalal paremini läheks :)
Aga teine tagajärg on valusad lihased :P  .. õlavarre lihased põhiliselt, aga noh... mis teha, läheb varsti üle.
Peale külmetust on kõige hullem tagajärg sabavalu :D... Mida?? ... ma mõtlen sabakonti, kui te ei tea siis see on see väike mügarik inimestel taguotsa juures.... nuh, selgroo lõpp ( koertel läheb see edasi sabaks )
Kuna ma ühel korral (neist paljudest) kukkusin kuidagi halvasti.. siis jäi valusaks. Eks seepärast kah ,et ma olen üsna ''sale'' tüdruk... ja see sabakont ei ole piisavalt kaitstud.. xD...
Igatahes, kõndida on valus ja istuda kah. Ratsutamisest see kogemus olemas juba... taaskord pean selle välja kannatama. Esimesed 2 kuud mil, ratsutamas käisin valutas mu ''saba'' (kasutaks pigem seda väljendit :D) üsna kõvasti, aga peale suvelaagrit kadus ära. Ei tahaks nagu seda väga uuesti tunda.. a noh ,küll ma ära kannatan :)  Tuleb ikka olla optimistlik ;D

No vot... see mula on selge näide minu lobapidamatusest :D  
Järgmise korrani !

No comments:

Post a Comment